Zaznacz stronę

 Zróbmy razem 

 trochę dobra!

Nie stworzę Twojej marki na nowo. Ale sprawię, że Ty na nowo zakochasz się w swojej marce. Bo esencją marketingu – jest pasja i wiara w projekt.

W marketingu, tak jak w życiu, bardzo ważne są relacje. A żeby te stworzyć, potrzebny jest czas, wrażliwość i otwartość. 

Jesteś gotowa na nowe działania?

MARKETING TAKI, JAKI LUBISZ

Najlepiej sprzedające się pakiety

Masz już swoją markę i chcesz wypuścić na rynek nowy produkt? A może okazało się, że stworzyłaś markę, masz swoje produkty, ale klienci przechodzą obok niej bez większych emocji? Z takimi problemami najczęściej mierzą się moje klientki.

Od początku

FUNDAMENTY MARKI

Jeśli czujesz, że straciłaś kontrolę nad komunikacją swojej marki – wróćmy do początku. 

• Określenie grupy docelowej,
• zdefiniowanie wartości, wizji i misji marki,
• wyznaczenie mocnych i słabych stron obecnych działań,
• określenie działań naprawczych i sposobów ich wdrożenia.

Do dzieła!

STRATEGIA I PLAN SPRZEDAŻY

Sprzedaż produktu zaczyna się już od momentu jest wymyślenia. Zaplanujmy to!

• Określenie zasobów (i znalezienie dodatkowych),
• przygotowanie szkicu strategii komunikacji,
• stworzenie szkicu planu działań.

Dodatkowo:
• stworzenie planu kampanii sprzedażowej,
• pomoc w realizacji strategii,
• bieżące monitorowanie działań i wprowadzenie zmian,
• prowadzenie mediów marketingowych.

Burza mózgów

KONSULTACJA POMYSŁU

Często wymyślajac nowy produkt lub usługę, dajemy się ponieść emocjom.

• Wskazanie mocnych i słabych stron produktu,
• przedyskutowanie funkcjonalności i grupy docelowej,
• określenie potencjalnych możliwości rozwoju produktu.

Dodatkowo:

• opieka nad realizacją projektu,
• pomoc w realizacji.

Masz szybkie pytanie? Mam odpowiedź!

Jak się rozliczasz: za czas pracy czy za projekt?

Różnie. Wszystko zależy od zakresu usługi, cykliczności, ilości zaangażowanych osób, itp. 

Lepiej pracuje mi się stacjonarnie, mogąc spotkać się na żywo. Czy to jest możliwe?

Jeśli tylko jesteś z Warszawy – to jak najbardziej! Pamiętaj tylko, aby zarezerwować sobie kilka godzin na takie spotkanie.

W toku tworzenia produktu/usługi okazało się, że będzie potrzebna pomoc podwykonawców. Pomożesz ich znaleźć?

Tak! W czasie prowadzenia with Maj help miałam okazję współpracować z wieloma osobami, które z czystym sumieniem polecę. 

Zaczynam od zera, dopiero startuję. Pomożesz mi w stworzeniu identyfikacji wizualnej, strony, treści, itp?

I tak, i nie. Pomogę Ci w określeniu fundamentów Twojej marki, na podstawie której zostanie stworzona identyfikacja wizualna, strona, itp. Zajmę się również koordynacją działań.

Tworzę swoją markę, ale czuję, że utknęłam w miejscu. Jak możesz pomóc?

Zdecydowanie polecam tutaj pakiety: Od początku oraz Burza mózgów. Bez dowiedzenia się na czym stoimy i uporządkowania fundamentów – nie pójdziemy dalej.