Kiedy współpraca oprarta jest na wspólnym szacunku, a między ludźmi jest dobra
wibracja – dzieją się cuda!
Zobacz sama!
DagmaraSobczak.pl
- Stworzenie fundamentów marki: określenie grupy docelowej, wyróżników marki,
- opracowanie strategii komunikacji marki.
Dagmara miała już kilka lat działającą markę, jednakże w pewnym momencie wkradł się do niej chaos. Potrzebowała na nowo zdefiniować misję swojej marki i wyznaczyć klienta docelowego.
Wspólnie przeanalizowałyśmy mocne strony, określiłyśmy strategię komunikacji i wyznaczyłyśmy kierunek rozwoju marki.
Wyzwaniem było połączenie tej marki, z działaniami drugiej firmy.
Współpraca z Asią to czysta przyjemność. Kreatywność, zaangażowanie w markę klienta i sypanie pomysłami z rękawa to wyróżniki marki WithMajhelp.
Asia pomogła mi uporządkować mocne i słabe strony marki, a także wyraźnie nazwała i zdefiniowała (na bazie tego co do tej pory robiłam) misję i cel moich działań, który czasami mi umykał.
Dzięki strategii Asi spojrzałam na swoje działania z nowej szerszej perspektywy i mogłam zacząć tworzyć z większym spokojem w sercu.
Asia pomogła uporządkować nam grupę docelową, dla której tworzymy produkty. Nie stworzyła strategii na nowo, co bardzo doceniamy, jedynie wskazała na co warto zwrócić uwagę w tych działaniach, które realizowane były do tej pory.
Dzięki spostrzegawczości Asi uporządkowaliśmy wspólnie to, co nie działało, dzięki czemu marka na nowo może rozkwitnąć z wyraźnym poczuciem do kogo kieruje swoje produkty.
Okazało się, że to, co założyliśmy na początku, z biegiem czasu uległo drobnym modyfikacjom, ale nie potrafiliśmy tego nazwać.
Asia wyszła temu naprzeciw.
Kammanature.com
- Przeprowadzenie audytu dotychczasowych działań,
- wyznaczenie mocnych i słabych stron marki,
- określenie archetypu marki,
- dokładne zdefiniowanie klienta idealnego,
- wyznaczenie i nazwanie misji marki,
- wyznaczenie obszarów, które mogą wyróżnić markę na tle konkurencji,
- stworzenie szkicu komunikacji,
- stworzenie koncepcji kart podarunkowych dla klientów, dołączanych do zamówień.
MaciejZoltowski.pl
- Stworzenie strony internetowej,
- wsparcie w tworzeniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
- pomoc w stworzeniu koncepcji powstającej marki,
- zainicjowanie działań z innycmi firmami, w których jest klient docelowy marki.
Współpraca z Asią to najlepsze, co mogło mnie spotkać na starcie mojej działalności.
Jest nie tylko bardzo pracowita, kreatywna i profesjonalna, ale ma bardzo osobliwy zestaw talentów – w tym do przyjmowania różnych perspektyw i znajdowania nieszablonowych rozwiązań.
Dzięki temu potrafi szybko, sprawnie i skutecznie znaleźć słabe punkty każdego produktu czy usługi i zaproponować rozwiązania, o których nawet bym nie pomyślał, a które wywróciły do góry nogami moje spojrzenie na mój biznes.
Myślałem, że wiem, co chcę zrobić, a okazało się, że to Asia wie . Jednocześnie jest ciepłą, otwartą osobą, dla której rzeczy niemożliwe nie istnieją, a jedynie są tylko odrobinę poza zasięgiem. Nie wiem, jak inni sobie radzą bez Asi Maj, ale ja nie zamierzam próbować!
Asia – to jednoznacznie moja Prawa Ręka i Lewa Noga, a czasem i inne części ciała, bez których ciężko się obejść. . Jest samodzielna, odpowiedzialna, ma głowę pełną pomysłów i dobre „oko” do grafik. Mogłam Asi zaufać od pierwszego dnia współpracy.
juliawizowska.pl
- Wsparcie w sprzedaży i dystrybucji książki (selfpublishing),
- wsparcie w komunikacji z klientami,
- pomoc w tworzeniu atrakcyjnych ofert dla klientów,
- wsparcie w stworzeniu strategii rozwoju produktów cyfrowych.
Devangari art
- Ocieplenie wizerunku w komunikacji bezpośredniej z klientem,
- określenie słabych stron marki i zainicjowanie działań naprawczych,
- wsparcie w technicznej obsłudze newslettera.
Moyemu.com
- Wsparcie w komunikacji bezpośredniej z klientem i dbanie o relacje z klientami,
- zainicjowanie stworzenia produktu cyfrowego, którego celem było m.in wzmocnienie autorytetu klientki,
- zadbanie o wizerunek marki w kontaktach z klientem.
Dbajowzrok.pl
- Wsparcie w tworzeniu branżowej konferencji stacjonarnej i cyfrowej,
- kontakt z prelegentami i koordynacja dostarczanych materiałów,
- pomoc w stworzeniu oferty dystrybucji czasopisma.
Qjonka.pl
- Stworzenie całej koncepcji nowo powstającego kursu dla ósmoklasisów – począwszy na formie a grywalizacji kończąc,
- techniczna obsługa strony internetowej, podpięcie płatności i platformy kursowej.
Wymagajace.pl
- Opieka nad harmonogramem treści w mediach społecznościowych – dbanie o to, aby wszystkie projekty, które obecnie były prowadzone – miały zapewnioną komunikację i nie dublowały terminów publikacji,
- koordynacja działań kilku project managerek,
- wsparcie w tworzeniu grafik oraz treści do mediów społecznościowych.
MatMasterka.pl
- Stworzenie strategii działań marki oraz stworzenie produktów, które wzmocniłyby wizerunek marki jako doświadczonego, zaangażowanego i opiekującego się uczniami korepetytora,
- pomoc w tworzeniu grafik do mediów społecznościowych,
- opieka nad newsletterem,
- stworzenie strategii postów blogowych + copywriting,
- stworzenie drugiego kanału sprzdaży kursów,
- poszerzenie grupy docelowej.