Kiedy współpraca oprarta jest na wspólnym   szacunku, a między ludźmi jest dobra
wibracja  – dzieją się cuda!

Zobacz sama!

DagmaraSobczak.pl

  • Stworzenie fundamentów marki: określenie grupy docelowej, wyróżników marki,
  • opracowanie strategii komunikacji marki.

Dagmara miała już kilka lat działającą markę, jednakże w pewnym momencie wkradł się do niej chaos. Potrzebowała na nowo zdefiniować misję swojej marki i wyznaczyć klienta docelowego.

Wspólnie przeanalizowałyśmy mocne strony, określiłyśmy strategię komunikacji i wyznaczyłyśmy kierunek rozwoju marki.

Wyzwaniem było połączenie tej marki, z działaniami drugiej firmy.

Współpraca z Asią to czysta przyjemność. Kreatywność, zaangażowanie w markę klienta i sypanie pomysłami z rękawa to wyróżniki marki WithMajhelp.

Asia pomogła mi uporządkować mocne i słabe strony marki, a także wyraźnie nazwała i zdefiniowała (na bazie tego co do tej pory robiłam) misję i cel moich działań, który czasami mi umykał.

Dzięki strategii Asi spojrzałam na swoje działania z nowej szerszej perspektywy i mogłam zacząć tworzyć z większym spokojem w sercu.

Daga

dagmarasobczak.pl

Asia pomogła uporządkować nam grupę docelową, dla której tworzymy produkty. Nie stworzyła strategii na nowo, co bardzo doceniamy, jedynie wskazała na co warto zwrócić uwagę w tych działaniach, które realizowane były do tej pory.

Dzięki spostrzegawczości Asi uporządkowaliśmy wspólnie to, co nie działało, dzięki czemu marka na nowo może rozkwitnąć z wyraźnym poczuciem do kogo kieruje swoje produkty.

Okazało się, że to, co założyliśmy na początku, z biegiem czasu uległo drobnym modyfikacjom, ale nie potrafiliśmy tego nazwać.
Asia wyszła temu naprzeciw.

Kamma Nature

kammanature.com

Kammanature.com

  • Przeprowadzenie audytu dotychczasowych działań,
  • wyznaczenie mocnych i słabych stron marki,
  • określenie archetypu marki,
  • dokładne zdefiniowanie klienta idealnego,
  • wyznaczenie i nazwanie misji marki, 
  • wyznaczenie obszarów, które mogą wyróżnić markę na tle konkurencji,
  • stworzenie szkicu komunikacji,
  • stworzenie koncepcji kart podarunkowych dla klientów, dołączanych do zamówień.

MaciejZoltowski.pl

  • Stworzenie strony internetowej,
  • wsparcie w tworzeniu strategii komunikacji w mediach społecznościowych,
  • pomoc w stworzeniu koncepcji powstającej marki,
  • zainicjowanie działań z innycmi firmami, w których jest klient docelowy marki.

Współpraca z Asią to najlepsze, co mogło mnie spotkać na starcie mojej działalności.

Jest nie tylko bardzo pracowita, kreatywna i profesjonalna, ale ma bardzo osobliwy zestaw talentów – w tym do przyjmowania różnych perspektyw i znajdowania nieszablonowych rozwiązań.

Dzięki temu potrafi szybko, sprawnie i skutecznie znaleźć słabe punkty każdego produktu czy usługi i zaproponować rozwiązania, o których nawet bym nie pomyślał, a które wywróciły do góry nogami moje spojrzenie na mój biznes.

Myślałem, że wiem, co chcę zrobić, a okazało się, że to Asia wie   . Jednocześnie jest ciepłą, otwartą osobą, dla której rzeczy niemożliwe nie istnieją, a jedynie są tylko odrobinę poza zasięgiem. Nie wiem, jak inni sobie radzą bez Asi Maj, ale ja nie zamierzam próbować!

Maciej Żółtowski

maciejzoltowski.pl

Asia – to jednoznacznie moja Prawa Ręka i Lewa Noga, a czasem i inne części ciała, bez których ciężko się obejść.  . Jest samodzielna, odpowiedzialna, ma głowę pełną pomysłów i dobre „oko” do grafik. Mogłam Asi zaufać od pierwszego dnia współpracy.

Julia Wizowska

juliawizowska.pl

juliawizowska.pl

  • Wsparcie w sprzedaży i dystrybucji książki (selfpublishing),
  • wsparcie w komunikacji z klientami, 
  • pomoc w tworzeniu atrakcyjnych ofert dla klientów,
  • wsparcie w stworzeniu strategii rozwoju produktów cyfrowych.

Devangari art

  • Ocieplenie wizerunku w komunikacji bezpośredniej z klientem,
  • określenie słabych stron marki i zainicjowanie działań naprawczych,
  • wsparcie w technicznej obsłudze newslettera.

Moyemu.com

  • Wsparcie w komunikacji bezpośredniej z klientem i dbanie o relacje z klientami,
  • zainicjowanie stworzenia produktu cyfrowego, którego celem było m.in wzmocnienie autorytetu klientki,
  • zadbanie o wizerunek marki w kontaktach z klientem.

Dbajowzrok.pl

  • Wsparcie w tworzeniu branżowej konferencji stacjonarnej i cyfrowej,
  • kontakt z prelegentami i koordynacja dostarczanych materiałów,
  • pomoc w stworzeniu oferty dystrybucji czasopisma.

Qjonka.pl

  • Stworzenie całej koncepcji nowo powstającego kursu dla ósmoklasisów – począwszy na formie a grywalizacji kończąc, 
  • techniczna obsługa strony internetowej, podpięcie płatności i platformy kursowej.

Wymagajace.pl

  • Opieka nad harmonogramem treści w mediach społecznościowych – dbanie o to, aby wszystkie projekty, które obecnie były prowadzone – miały zapewnioną komunikację i nie dublowały terminów publikacji,
  • koordynacja działań kilku project managerek,
  • wsparcie w tworzeniu grafik oraz treści do mediów społecznościowych.

MatMasterka.pl

  • Stworzenie strategii działań marki oraz stworzenie produktów, które wzmocniłyby wizerunek marki jako doświadczonego, zaangażowanego i opiekującego się uczniami korepetytora,
  • pomoc w tworzeniu grafik do mediów społecznościowych,
  • opieka nad newsletterem, 
  • stworzenie strategii postów blogowych + copywriting, 
  • stworzenie drugiego kanału sprzdaży kursów, 
  • poszerzenie grupy docelowej.